tirsdag, juni 30, 2009

Forfulgt av byggearbeid

Jeg er sikker på at det er en forbannelse...Først i Håkonsgaten 25 (i omtrent et helt år!), så Øvregaten der Daniel bodde, deretter her som vi bor nå og tror du ikke at de jammen har dukket opp utenfor der jeg jobber også! Morsomt når de begynner FØR jeg skal stå opp (er hvilende nattevakt).

Utenfor her vi bor driver de visst og fikser noen vannrør eller noe sånt. De har hengt opp lapp om at de skal holde på ut august måned, men jeg stoler ikke et sekund på at de blir ferdige i tide. Det starter med et intenst og nerveirriterende bråk kl 7 hver morgen når den forbannede gravemaskina setter i gang og borrer. Ikke så mye søvn å få etter at jeg kommer hjem fra nattevakt nei...Og i denne varmen er vi i tillegg nødt til å ha vinduene åpne for ikke å fordampe av hete i stua.

Her er et bilde av jævelskapen:

Byggmester Bob

Men nå skal jeg slutte å klage, har tross alt jogget i dag (!) og veldig fornøyd med det. Nå skal et sunnere liv settes i gang (fingers crossed). Hadde forresten gledet meg til å spise blåbæryoughurt men kjøpte visst solbæryoughurt i steden ved en feil (blæh!). Kan denne type misforståelse sammenlignes med Kremtopper vs. Mokkabønner (fra Ut i Vår Hage - episoden)? Da blir det Nesquick frokostblanding med fullkorn i stedet, ikke fullt så sunt men kjempegodt!:) Da jeg var liten elsket jeg Chokos Frokost - frokostblandingen, men så sluttet jeg omtrent å spise frokostblandinger før jeg nå har gjenoppdaget det. En annen favoritt er Solfrokost med drikkeyoughurt, nam nam!

Ingen kommentarer: